Jeffrey Campbell #2

Jeffrey Campbell - Foxy

Da fortsetter JC touren, i dag er det modellen Foxy som står for tur. Den superfeminine platåsandalen som finnes i ulike farger og mønster kler navnet sitt. Jeg får den perfekte retrofølelsen av disse, og jeg elsker dem! 

Mange lurte på hvor man får kjøpt JC, jeg vet at Nelly har en del modeller og på Nasty gal har de et godt utvalg. Jeg har hørt at de kanskje selges i Oslo en plass, men jeg vet ikke hvor. Kanskje dere vet noe mer?

Et lite tips til dere som kunne tenke dere, Nelly har lignende sko som er rimeligere. De er litt brattere hvis dere forstår hva jeg mener, men utrolig fine de også. Jeg har et par hvite, men de finnes i ulike farger.

bloglovin

———————————————————————————————————

Tusen takk til alle dere som stemte forresten!

12 comments

  1. Jeg elsker de skoene! 🙂

    Sv: hihi. Vi har kalt Stavanger for siddis siden vi flyttet hit for fire år siden.. Vet ikke helt hvorfor. Det er kanskje feil, men men. 😉

Legg igjen en kommentar

