Jeffrey Campbell # 1

Er det mulig å ikke la seg fascinere av Jeffery Campbells platåsko? Enten hater du dem eller så elsker du dem, eller så hater du dem, men elsker dem innerst inne. En ting er sikkert, de er spesielle og fascinerende.  

Jeffrey Campbell - Lita

Jeg starter med Lita skoen, den finnes i ulike farger, den ser enorm ut på foten og du blir mye høyere enn du er til vanlig. Jeg har aldri prøvd skoen, jeg elsker den og 70-talls følelsen den gir, men vet ikke om jeg noen gang hadde brukt den eller om den bare ville vært til pynt.

Hva syns du om JCs Lita?

——————————————————————————————————————

Siste sjanse i dag:  Dere kan fortsette å stemme på kjolen min her!

38 comments

  1. Elsker dei, kjempefine, men eg kjem nok ikkje til å kjøpe dei likevel.. men dei er utrlulig fine.. lurer på om dei er gode å gå i. Herlige bilder =)

      1. Ja du tør! Du blir nedstirret av alle og enhver, men who cares? Som kjæresten min sa om de som stirrer :»DU har i hvert fall nok selvtillit til å gå sånn» 😛

  2. Jeffrey Campbell sine sko er kanontøffe. Jeg kjøpte et par Kurt Geiger sko med sånn hæl og platå. Samboeren likte de ikke fordi han syntes de var for kraftige til lille nette meg, men så brukte jeg dem i helga til jumpsuit og skinnjakke og da endret han mening. Hehe.

    Har forresten stemt på kjolen din. Den var veldig fin og så høres det ut som du hadde fortjent en liten ferie på Nelly sin regning 😉 Lykke til 🙂

  3. Lita er nydelige! Men neppe de letteste skoene å gå i, og da havner de fort som pynt på skohylla. Trur ikke jeg hadde orket å legge så mye penger i et par sko jeg ikke ville greid å bruke så mye.

    Jeg må få lov å takke deg så enormt mye for at du er så flink til å kommentere bloggen min!:) Det setter jeg utrolig stor pris på, og det skal du vite!
    B

  4. Synes de var fine og fascinerende.=) hehe. så er jeg ikke den som går med høye hæler heller:) psst: har stemt på kjolen din 🙂
    SV;Tusen takk:) Får søke i vei=)

Legg igjen en kommentar

