Twinkle Twinkle Little Star

For noen dager siden fikk jeg en utrolig fin overraskelse i posten fra min gode venninne Synnøve, en «god bedring»-gave rett og slett. Et herlig Beckesöndergaard skjerf som jeg gleder meg masse til å bruke. 

I disse dager merker jeg at jeg setter ekstra stor pris på mine flotte venner, og jeg gleder meg uendelig masse til gipsen er av og jeg kan bli litt mer sosial. På lørdag hadde vi planlagt å samles en liten gjeng hos oss, og det gjorde vi. Det var godt å kunne samles, prate om det som hadde skjedd, erge oss sammen, men også smile og le sammen. Det var like godt å møte venner på minnesmarkeringen på mandag.

Jeg har alltid satt stor pris på vennene mine, men jeg tror jeg setter enda større pris på dem nå

37 comments

  1. Aw,kjempe fin skjerf du fikk:) synnøve er kjempe snill da:)
    Greit å samles med venner i disse tunge tider,og snakke ut om ting og få følelse ut!

  2. Så fin gave! 😀

    Svar: Jeg slettet meg fordi jeg er drittlei, og mente at jeg ikke hadde bruk for fb lenger, vil folk ha tak i meg kan de sende en melding eller ringe. Meen så kom jeg på at uten fb får jeg jo ikke med meg arrangementer og sånt, og det er jo litt lurt. Dessuten skal jeg være fadder nå når skolen starter, og mye informasjon blir nok delt på fb. Så jeg aktiverte kontoen igjen, og tok en opprydding i vennelista i stedet. Alt for mye folk jeg ikke ville ha der. 😛

  3. Åå, så lekkert! Så heldig du er, og så godt å ha så gode venner som du har som sender deg oppmuntringer:) Korleis går det med beinet? håper du kommer deg snart!!

  4. Veldig fint skjerf søte!:-) Og veldig enig med deg, vi er sterkere sammen. Det er så godt å møte venner, snakke og le sammen. De rundt oss er ekstra gode å ha i sånne stunder som dette, det er nettopp derfor det er så viktig å ta godt vare på dem hver dag året rundt<3

  5. nydelig skjerf, er jo så koselig med sånne små gaver som man egentlig ikke forventer. herlig, jeg tror tragedien for oss alle til å sette ekstra pris på de rundt og kjære og leve øyeblikkene fult ut<3

  6. ELSKER BECKS !! Jeg pleide å jobbe på Kiman i Sandvika og har alltid likt designet de kommer med, både lommebøker, skjerf osv osv. Elsk, heldig du er da !!

    Og ja, mange flotte roser å se i Oslo nå. Det er så rørende, jeg får frysninger bare av å vandre rundt i gatene. Jeg er stolt over å være norsk !!

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

