Where there is love there is life. – Mohandas Gandhi

I dag har jeg vært på sykehuset, de har fjernet den gamle gipsen, tatt ut stingene og jeg har fått ny gips som jeg skal ha i 4 uker. Skal fortsatt ikke belaste foten før denne gipsen blir fjernet, og da må jeg nok fortsette med krykker en stund. Om 3 mnd blir skal to skruer fjernes, altså dette kommer til å ta lang tid. Jeg har lopper i blodet så jeg må finne en eller annen måte å være aktiv på uten å bruke foten. 

Noen favoritter?

Stem på kjolen min her!

bloglovin

19 comments

  1. Så lekre dei blei,og så fint det var med lilla og gult!

    Tolmodighetsbragd det der, hold ut – du får planlegge noke kjekt til du er på beina igjen! 🙂

  2. godt å høre at du er på bedringsvei, hold ut, det skal nok gå bra:)
    noen aktivitets forslag fra meg: se på tv serier på nett, lese bøker, blogger..osv, ha mange mange koselige kjæreste kveld:), skrive mange like gode innlegg (det blir jeg glad for), lage flere armbånd og vis oss :)vær sammen med familien og ta det med ro 😉

    forresten armbåndene er jo døds fine, og synes den med grønn og orange ble lekkert 😀

    1. Takk 🙂 Masse bra forslag, det er egentlig disse tingene jeg fyller dagene med 🙂 Jeg lengter sånn etter å trene, så kanskje jeg skal ta masse situps eller noe :p

      Tusen takk! Jeg syns faktisk de ble fine selv 🙂

  3. Hei du! Tenker på deg og hvor uheldig du (dere) har vært! Det tar skikkelig lang tid med brukken ankel… Mamma gjorde det for nesten 2 år siden, men hun har fremdeles skruene i. Rart at du må ta de ut? Har du laget de båndene der? De var kanonfine! Skulle ønske jeg kunne lage sånne! Freshe farger!

  4. Fine armbånd=) kanskje du en gang kan lage sånn innlegg m/video som viser hvordan man gjør det=)
    Har prøvd med på de,men har ikke greid det helt.

  5. Åh, jeg liker dem alle sammen – såå fine! Likte kanskje spesielt det gule og orange. Har nettopp fått meg gul klokke, så det hadde matchet så fint! 🙂 Ble nesten litt inspirert til å begynne å lage slike igjen selv! 🙂

Legg igjen en kommentar

