A kiss is lovely trick

Nå har jeg endelig fått flere farger å lage armbånd av, som en liten jente sitter jeg her oppslukt av tråder og lager armbånd på armbånd. Snart får jeg blemmer på fingrene så jeg må vel ta meg en liten pause. Her i Stavanger skinner solen, og jeg skulle ønske jeg kunne ta på meg noen skyhøye sko og en luftig kjole og dra ut og nyte sommerværet i den vakre byen vår. Men jeg får nøye meg med terrassesoling, magasiner, smoothie og kjærestekos. Ikke så verst det heller når jeg tenker meg om. 

Ha en fin dag alle sammen!

Stem på kjolen min her alle dere snille folk!

Jeg vet det ser mørkt ut nå, men jeg har så lyst å vinne! Tenk så herlig å kunne unne oss en ordentlig ferie nå som hele sommerferien vår er avlyst.

bloglovin

13 comments

  1. Ble inspirert av deg,og har begynt å lage sånne makreme armbånd også. men det er en stund siden sist merker jeg. så øvelse gjør mester=)

  2. Ja, du må huske å ta pauser! Jeg har dilla på å lage slike armbånd litt periodevis, og jeg har, bokstavelig talt, fått blemmer på hendene. Det er jo ikke så fint hvis man knyter løst, man må jo stramme for hver eneste knute, og da blir det… Blemmer! Hehe. He. Du har skrevet om en konkurranse tidligere – armbånd er jo perfekt premie da! 🙂

  3. jeg vil og se flere armbånd:) så fin du var på håret, liker jo krøllene dine kjempe mye, men du kler rett hår også. fine smilehull du har 🙂 Har stemt idag og ❤

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

