As I promised

Sommerværet er definitivt tilstede i Stavanger i dag, og da måtte vi selvsagt nyte solens nærvær på terrassen, denne gang hos svigers med herlige vafler med is.

Jeg lovte å vise dere hva som var i pakken og jeg skulle gjerne tatt på meg alt og tatt bilder, men det blir litt for stress med foten og alt, i tillegg er batteriet på kameraet er flatt, så da må det bli det nest beste, nemlig Polyvore. Denne gangen bestilte jeg fra en nettbutikk som heter Karmaloop. Det er som regel kjæresten min som handler der, men de har utrolig mye fint til oss jenter også. 

Karmaloop

Alternative Apparel: cardigan og topp, RVCA: singlet, adidas: genser, Vans: topp, Alternative Apparel: vest

Hvis dere vil se nærmere på plaggene eller se flere av mine Polyvore kollasjer så kan dere klikke her.
4 comments

  1. Det var da ikke saa vaerst paa denne maaten heller da 🙂 Du kunne ikke sendt t-skjorta til meg? Den graa? Jeg har lett og lett etter ei t/skjorte, og denne var finfin!

Legg igjen en kommentar

