“We can’t plan life. All we can do is be available for it.”

Quote by Lauryn Hill, og det er vel mye sant i det. I dag overrasket postdamen meg med nytt Costume og en liten pakke. Dere vet jeg går på krykker (er det sant?), og siden jeg så og si aldri har lommer på klærne mine fant jeg ut at jeg trengte en liten mobilveske jeg bare kunne henge rundt halsen. Denne passer perfekt til iPhonen min, så nå kan jeg krykke hvor jeg vil med den.
20110712-141524.jpgEllers var det flere av dere som har sagt at dere vil se armbåndene jeg lager, her er noen av dem. Foreløpig har jeg bare tau i disse fargene og en rull med sort, men skal spørre mamma om hun kanskje kan kjøpe litt mer til meg neste gang hun er i byen. Teknikken jeg har brukt her heter makrame som egentlig består av knuter. Det er veldig enkelt, just google it. Jeg vil kombinere disse fargerike armbåndene med enkle og ensfargede armbånd, kanskje med noen fine charms. Har dere forslag til nye farger?

20110712-141539.jpgHusk at dere kan stemme på kjolen min her!

bloglovin

33 comments

  1. Dritstilige armbånd! lenge siden jeg har laget sånn,men har prøvd,men så blir det bare krøll og surr. hehe.
    Greit med mobilveske =) Burde fikse det jeg også,kjekt når man skal gå turer og ikke har treningsklær med noe særlige lommer.

  2. Åh, nesten fristende til å gjøre det samme. Kanskje jeg skal gjøre det på Kreta. Men det blir vel gjerne for varmt til at jeg gidder…. Ikke dumt med mobilveske 🙂

  3. Såå koselig sagt, Luisa 🙂 Tviler på det da, syns bare det er fint å skrive ned tanker 🙂

    Nydelige armbånd, syns de blir mye mer spesielle når du faktisk lager de selv! 🙂

  4. Det er gøy å lage egne smykker! Husker jeg lagte sånne når de var så inn med de skjellene og perlene i.. veldig fine, spesielt på sommeren<3 Og de har vanvittig masse fint på perlehuset!:-) Og ja, mobilveske eg veldig praktisk både med eller "uten" hender:-)

  5. tips spurte du om ja.. hmmmm.. som jeg nevnte synes jeg de er veldig fine med sånn natur/hamptråd og med små perler/steiner i… ellers er jeg veldig glad i knæsj farger (som du har lagt!) og gjerne duse med en sterk farge.. turkis gjerne=)

  6. Armbåndene er kjempefine:):)

    Så flink kjæresten din er som har lært spansk da. Jeg skjønner noen sammenhenger når de snakker, men jeg får ikke ut så mange ord selv, hehe..

  7. Praktisk og tøft med mobilveske rundt halsen 🙂
    Fikk Costume i posten i går eg og, herlig lesestoff i ferien!! Håper du får ein fin onsdag!

  8. fin og smart mobilveske:) kjempe fine armbånd. hadde jo vært kult å kombinere sjøgrønn og oransje..kanskje ;D

  9. Så fine armbånd! Nå fikk jeg helt klart lyst til å skaffe meg en ny hobby med å lage slike 🙂 Likte overskriften din veldig godt. Utrolig sant.

  10. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

