Pink & blue

Kilde: We❤it 

I går ga jeg Kathy et armbånd med disse fargene. Jeg elsker kombinasjonen, så jeg lager et til meg selv nå. Vi bestemte oss for at en dag skal vi ha armbåndverksted, må bare innom Perlehuset og handle litt. Ingenting er kjekkere enn å lage tilbehør selv, du bestemmer hvordan det skal se ut og så er det litt mer unikt enn hvis du kjøper det. 

Før alt det dumme skjedde og før jeg brakk ankelen holdt jeg på å planlegge en sommerkonkurranse for dere, og jeg har ikke glemt den skal dere vite. Planleggingen ble avbrutt, men nå har jeg endelig tatt fatt på den igjen, så om ikke altfor lenge kommer det en fin liten konkurranse og denne gangen skal premien være plukket ut på forhånd. Jeg syns det er litt gøy å ha premien som en overraskelse og ikke minst å kunne velge ut en premie som passer til vinneren, men jeg skal nok greie å finne på noe som enhver hadde blitt glad for. Det blir nok en premie for jenter siden alle som kommenterer aktivt på bloggen er jenter, men gutter kan jo melde seg på og overraske kjæresten eller en venninne.

Ha en fin mandag videre!

15 comments

  1. Nydelig fargekombinasjon! Friskt og jentete 🙂

    // Ja, en pakke hver dag hadde nok løftet hver dag litt ytterligere! Ååh, har du lyst til det?! 😀 Det ville ha vært kjempekoselig – her er adressen min: Karoline Skog, Karlestrandvn. 5, 7160 Bjugn. Gleder meg 😀
    Takk det samme 🙂

  2. Hihi, jeg og lager armbånd 😉 Prøvte meg på vennearmbånd igår, men de ble litt vel rustikke 😉 Du får lære meg en dag!!
    Idag har jeg bestillt charms fra Ebay til å lage flere av 🙂 Vi får ha en liten verkstad sammen 🙂 🙂

  3. Morsomt med armbåndsverksted da! Melder meg på konkurransen når den kommer i gang vettu! slapp av og bli frisk i ankelen,eller det hørtes litt merkelig ut. god bedring høres kanskje bedre ut=) hehe
    SV;Mandagen var kjempe koselig med en søsterdate=) filmen bridesmaides er virkelig å anbefale!

Legg igjen en kommentar

