Got 20 minutes?

It’s worth it.. Promis

18 comments

  1. ** Publiserte en kommentar, som forsvant i cyberspace (og som skulle være før forrige kommentar)

    Ville bare ønske deg en god sommer, søteste Luisa, og si at jeg følger deg hver eneste dag selv om jeg ikke gir så mye lyd fra meg`! Jeg har verken data eller internett, kun iPhonen til rådighet, og den er det ikke så lett å kommentere fra.

    -Og jeg har forresten stemt på kjolen din, den var jo nydelig! Og nå skal jeg vie noen minutter til denne filmen. Gleder meg!

  2. wow,det var verdt de 20min. Beyoncé har virkelig jobbet hardt med denne cden 🙂 også med musikk videoen til girls, og det at hun hentet de danserne ,fra mosambik?eller husker ikke helt stedet nå.

  3. Hei!
    Visste bare om fotoautomaten i kjelleren 🙂
    – men det koster vel ekstra å t abilde der? (sparer der jeg kan vet du!)

    🙂

  4. Får ikke sett filen på denne padden min, men skal sjekke den ut senere 🙂
    Savner deg kjære deg!!! Sender deg massevis av god bedring tanker! Når jeg reiser tilbake til Stavanger er det intens jobbing frem til August, men kanskje jeg får puttet inn et sykebesøk en dag 😉
    Good mandag! Klemmer!

Legg igjen en kommentar

