After a rainy day

.. comes the sun!

Dagen i dag er helt nydelig, solen er her og livet er (tross krykkelivet) fint. I dag har jeg faktisk vært på en liten fotoshoot for en valgbrosjyre, vet ikke om bildene ble så bra fordi jeg følte meg ikke helt på topp. Fotostudioet var nemlig i 3. etasje (uten heis) så en kan si jeg var rimelig het i toppen da jeg endelig hadde kommet meg opp i tillegg til at håret mitt ikke var helt tørt osv osv. Sett bort fra det var det gøy å komme seg ut, jeg fikk til og med en kroneis av kjæresten etterpå.

Senere blir det grilling, terrassesitting og besøk.

Håper alle dere har en fin søndag! 

Husk at dere kan gjøre meg glad ved å stemme på kjolen min her ✌

7 comments

  1. Kan se at du ikke følte deg helt på topp etter å gått 3 etasjer opp med krykker. Men sikkert greit å få luftet seg litt=)
    Kos deg videre idag med grilling og kos:)

  2. Shit, tre etasjer med krykker! Jeg kom meg såvidt ut på badet da jeg gikk på krykker :p

    Sv: Er desverre helt utsolgt! Fikk de bare inn en gang, og de forsvant på et par dager 😦

  3. Her er det grått – som vanlig… Hva annet kan man vente?

    Sv: Takk 😀 Jeg er ikke heeelt sikker, men tror den er kjøpt på handysize 🙂

Legg igjen en kommentar

