Vote for my dress!

I går ba jeg dere om å stemme på kjolen min på Nelly.com, og mange av dere har allerede gjort det, takk!Jeg hadde skrevet feil i det forslaget og det irriterte meg grenseløst så jeg leverte forslaget på nytt. Så jeg håper dere som allerede har stemt vil stemme på nytt på det riktige forslaget (stemte du etter kl 24.00 i natt så har du stemt på riktig forslag). Har du ikke stemt enda så hadde jeg blitt utrolig glad hvis du gir meg noen stjerner. 

Jeg syns kjolen jeg har designet er kjempefin. Jeg har en ting for lilla, og jeg har en ting for elegante glitrende detaljer, så hvorfor ikke kombinere nettopp dette? Liker du det? Klikk på linken under bildet og gi meg de stjernene du syns kjolen fortjener.

8 comments

  1. Jeg har stemt!

    Sv: Ja, det var det jeg tenkte i begynnelsen også, så tenkte at jeg skulle gi det litt tid. Men etter en måned, med massemasse “nupper” og en konstant følelse av at huden er “fet” så gir jeg opp! 😛 Så da tenkte jeg at jeg skulle prøve noe annet.

  2. Har stemt på deg 🙂
    SV;Mhm,glad for å være frisk nå:) Så bra at du synes det er koselig med HP mimring:) Likte den kjolen hennes, var visst Oscar De la renta kjolen var fra(husker ikke om det er sånn navnet staves).

  3. done, igjen 😉 Fantastisk morsom kjæreste du har forresten..hehe… viktig med litt galgenhumor 😉

Legg igjen en kommentar

