Knockout Pout

Her kan dere se hvilken lakk jeg har lagt min elsk på i det siste. Den minner meg om sukkertøy og viser godt igjen. Essie-lakkene er kanskje litt dyrere enn andre neglelakker, men de er faktisk nokså store og de holder veldig godt. Jeg liker de fleste fargene, men på fingerneglene heller jeg ofte mot ulike nyanser av lille, rosa og rød fordi jeg føler det ser best ut på meg. Jeg elsker jo både babyblå og mint, men føler det ser rart ut på fingrene mine så de fargene havner som regel på tærne. Tror kanskje det er fordi jeg velger å ha litt lengde på neglene. Jeg har lenge vært besatt av gull på neglene og har endelig en på vei i posten, nå må jeg også få prøvd en gul neglelakk.

Hvilken farge er din favoritt på neglene? 

20110708-183345.jpgKnockout Pout

Husk å stemme på kjolen min! Jeg skulle gjerne hatt en slik kjole i skapet og syns den fortjener 5 stjerner. Mest av alt så syns jeg at jeg og kjæresten fortjener en ferie siden denne gikk rett i dass, men da trenger jeg sykt mange stemmer. 

Det er lov å drømme da 🙂 

10 comments

  1. Kjempe stilig farge på neglene dine:) min favoritt er rød,men liker også rosa.hehe:)
    SV;Anbefales værtfall:) det er en enkel og grei bok,som tar opp noe alvorlig samtidig viser seg å være en romantisk fortelling. for å si det sånn,både bitter og søt er den:) hehe

Legg igjen en kommentar

