Sunny day

Flere av dere vil se hva jeg shoppet i går, og det skal dere få. Jeg har ikke for vane å legge ut mine innkjøp på bloggen, mest fordi jeg vil ikke bidra til noe form for kjøpepress eller gi gratis reklame til all slags butikker, men også fordi det kanskje blir veldig mye innkjøpsposter i perioder. Kanskje jeg skal ønske meg stativ slik at jeg kan ta bilde av meg selv? Da kan dere se litt mer av stilen min og alle mine skatter. 

I dag titten solen fram, det lyser opp hele tilværelsen. Jeg har ikke gjort så mye annet i dag enn det jeg gjorde i går, bare at i dag har vi hatt litt besøk og det er alltid gøy. Jeg har også innsett at min kjære er litt flinkere og mer kreativ på kjøkkenet enn meg, spesielt når det er snakk om middag. Uff, for et nederlag! Hehe, neida, jeg får bare sluke i meg all inspirasjon (mat) fram til det er min tur til å stå for maten. 

Til slutt vil jeg be dere om en liten tjeneste. Kan dere være så snille å hjelpe meg ved å stemme på mitt bidrag til Nelly.com? Jeg syns kjolen min ble riktig så fin. Klikk under bildet og sett så mange stjerner dere mener jeg fortjener. 1. premie er en ferie for to, er det noe jeg syns jeg og kjæresten faktisk fortjener så er det en ferie med tanke på at sommerferien i år har blitt utsatt inntil videre.

13 comments

  1. JEg shopper saa sjeldent at det gaar bra om jeg legger ut noe en gang i blant, hihi! Men det hadde vaert morsomt aa se hva du har 😀 Ps. stemte 😉

  2. Du fikk fem stjerner fra meg 🙂 Når det gjelder forslaget ditt om at vi kan få se hva du har så sier jeg ja, JA!

  3. Full pott fra meg, håper det blir ferie på dere!

    Gleder meg til å se innkjøp, føler ikke kjøpepress – blir bare glad for inspirasjon, og over å se hva andre finner der ute – siden jeg så sjeldent er ute i butikker selv. Netthandel er ikke det samme når det kommer til ting til meg selv 🙂

    God natt til deg og kokken 🙂

  4. Tusen takk for koselig kommentar Luisa! Så leit at du har brukki fot altså.. Men jeg håper du gjør det beste ut av det og koser deg masse!! PS: Jeg har stemt! Og jeg vil se innkjøp 🙂

  5. Skal stemme på ditt bidrag vettu:) bra at sola skinner hos dere! her på østlandet,og der jeg bor regner det. kanskje vi ser et glimt av solen når det skviser seg gjennom skylaget:)

  6. Tilbaketråkk: Hanneli « la Mar

Legg igjen en kommentar

