Sweet 16

For 16 år siden dro jeg, mamma og pappa avgårde på sykehuset. Dagen hadde vært planlagt lenge og vi var spente alle tre. Etter å ha ventet i evigheter (følte jeg) skulle det endelig skje. Jeg ble fulgt inn på et venterom, jeg hadde med meg en bunke med Mafalda-tegneserier slik at det ikke ble så kjedelig å vente. Jeg leste og leste, men kunne ikke la være å tenke på hva som var i ferd med å skje. Jeg skulle nemlig bli storesøster, noe jeg hadde ventet på i mange år. 

Jeg hadde alltid ønsket meg en lillebror, en liten søster hadde vært greit det og, men jeg ville helst ha en lillebror. Jeg ville ikke miste prinsessetronen sier foreldrene mine. Uansett så ble det en liten bror, pleierne og pappa kom inn på venterommet med en kuvøse hvor det lå en liten babygutt. Jeg fikk hjelpe pleieren med å stelle han, og var faktisk den som tok på han den første bleien.

Fra den dagen har jeg vært den stolteste storesøsteren i verden!

Love you lil’bro 

10 comments

  1. awwww, saa soott innlegg, Luisa!! Gratulerer med dagen til lillebruttern din, si hei fra meg, er jo 16 jeg ogsaa ;p ungdommen voott ;pp

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

