Fine pakker

I dag var det en stor pakke til meg i postkassen! Jeg hadde helt glemt ut at jeg hadde vunnet denne veska hos Her Berryness, og ble både overrasket og glad da kjæresten kom inn med posten. Veska er superherlig, den gir meg litt bohemwibes, I love it!20110704-170252.jpg

Og da kom jeg på at jeg hadde fått en pakke for ikke så lenge siden. Jeg var jo så heldig å vinne disse Ray-Ban brillene hos Regine. De er klassiske Wayfarer og jeg har ingen problemer med å lage plass til disse i min beskjedne samling. 
20110704-170305.jpg

Tusen takk jenter!

 

16 comments

  1. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

