God aften!

Her sitter jeg med foten i været, i dag også. Merker at dagene er litt ensformige, men det er jo ikke evig. I dag har jeg hatt besøk av Kathy, noe som alltid er gøy. Ellers prøver vi å kose oss litt, og i dag har vi hatt vannmelon, grillmat, jordbær og litt sjokolade. 

Jeg har laget litt armbånd, tauen jeg har her hjemme er litt tykk så den egner seg mest til makrame. Husker dere da alle gikk rundt med makramesmykker med store trekuler? Jeg var en av dem som laget disse smykkene, så derfor har jeg en del tau og slikt liggende.

Her er ett av armbåndene jeg laget i dag, hva syns dere?
20110703-201944.jpg

14 comments

  1. Jaaa – jeg var evig bruker av den såkalte surfe/skate/board-stilen før, men føler ikke samme gnisten for den stilen nå lengre 😛
    Likte armbåndet – det var kjempefint 🙂

  2. Flink du er ❤

    SV: Tusen takk Luisa 🙂
    Måtte endre litt i går da siden jeg savnet noen ting. Det resulterte i at alt ble endret så nå har vi jobbet så og si hele natt for å få det opp igjen. Begynner endelig å ta form ❤

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

