Lørdagsgodt

Kilde: We❤it 

Jeg hadde helt glemt at det er lørdag, dagene går litt i ett for tiden. Håper alle har en fin lørdag uansett, det har jeg tross for at jeg er stuck. Kjæresten min er den aller beste, han varter opp og passer på meg. Og så har mamma og pappa vært innom og spist herlig grillmiddag med oss. Jeg er så heldig, vet ikke hva jeg hadde gjort uten dem. Nå må jeg bare se framover og håpe at hver dag er jeg et steg nærmere en helbredet fot.

Ha en fin kveld!

 

 

 

 

14 comments

  1. Det er et sikkert sommertegn det vet du 😉
    Håper det går fint med deg – det føles nok hakket værre med en operert fot enn en fot med overtråkk dessverre ;s Ha en fin lørdan, kjære deg ❤

  2. Dette var jo IKKE fristende, men jeg er på lavkarbo nå. Blææææh!!

    SV:Det var min før, men nå er det faktisk mamma sin. Men sniklåner den når jeg er hjemme 😉

  3. Blir alltid så fristet av å gå inn på bloggen din på lørdager, heldigvis har jeg spist mye godt i dag 🙂 Godt at du holder motet oppe, vennen ❤

  4. Hehe, ingen lørdag uten en god porsjon med lørdagsgodt fra bloggen din! Så bra at de tar vare på deg – du fortjener det beste.

  5. Fine bilder:) Liker disse faste innleggene på lørdagene:) God bedring! Koselig å bli vartet opp da,selvom det er nok litt småkjedelig å være stuck.
    SV;Takk kjære Luisa:)
    //aha,skal sjekke ut de på blivakker.no

Legg igjen en kommentar

