Essie

20110702-133558.jpgKnockout Pout, Golden Nuggets, Neo Whimsical, Sensivity Base Coat, Super Duper Top Coat

Det er faktisk første gang jeg prøver produktene fra Essie, og jeg er superfornøyd. Fargene er kjempesøte, gullglitteret er superdelikat og under- og overlakken svarer også til forventningene.

Har dere prøvd Essie?

Jeg sitter på min faste plass i sofaen, føler meg litt fanget, men da er det bare til å prøve å finne på noe kreativt. Jeg har bestemt meg for at jeg skal lage armbånd, så kjæresten skal snart finne fram utstyret til meg.

 

 

11 comments

  1. Har aldri prøvd, eller hørt om engang. Er det dyrt? Jeg har for så vidt omtrent akkurat begynt å bruke neglelakk, i et forsøk på å slutte å bite negler 😛 Funker fint så langt.

  2. Supersøte! Jeg fant meg en Deborah Lippmann «happy birthday» på shoe lounge i Bogstadveien, superfornøyd med den også:):) Har aldri prøvd essie, men I will now:):) Jeg og vil lage armbånd! Kos deg, og gleder meg til å se<3

  3. Har faktisk ikke prøvd før jeg heller! Fine farger da=) Skal finne meg en fin farge å klatte på neglene i kveld jeg også. Må bare bestemme meg først hehe

Legg igjen en kommentar

