Live, dream & love

Kilde: We❤it 

Denne dagen har flydd forbi, jeg fikk ikke tid til å blogge en gang, eller jeg kom rett og slett ikke på det i morges. Rart hvordan en vender seg til å ikke blogge etter noen dager med «fri». I dag dro jeg til byen med min bestevenninne, vi skulle på kjolejakt blant annet. Jeg skal nemlig i bryllup på lørdag, og da må jeg jo ha noe å ha på meg. Jeg hadde noen krisereserver i skapet, men ville helst ha en ny og mer (etter min mening) passende kjole.

Jeg forelsket meg i en med det samme, så så jeg den i en annen farge og lengde, da var jeg solgt, eller rettere sagt da var den solgt. Men som dere kanskje vet er jeg ikke den høyeste i klassen, med mine 162,5 cm måtte noen justeringer til. Så da var det bare å sette mamma på saken og etter noen minutter hadde hun ordnet avtale med en veldig flink skredder som skal ha kjolen min klar til i morgen. Dressen til min bedre halvdel er hentet hos renseriet, så nå kan lørdagen bare komme! 

Har dere vært/skal dere i bryllup i år?

Og hva er deres beste bryllupstips? 

12 comments

  1. Så glad for at du er tilbake:) Du er heldig som skal i bryllup på lørdag. Jeg skal 23.juli, og gleder meg vilt. Hvor kjøpte du kjole? Jeg har kjøpt på H&M. Og sandalene er forresten kjøpt i år ja, men på salg. Så mistenker at de er fra i fjord hehe. Men 100 kr er ingenting å si på:)

  2. Har så lyst å gå i bryllup (syns det er kjempe gøy!) – men det er jo ingen som gifter seg! Hm, tips? gode sko – med party heels inni. Ta masse bilder, av mat og dekorasjoner også. Ta gjerne bilde av gaven deres når den er innpakket. Brudeparet ser stort sett aldri de flotte innpakningene, pleier være andre som får åpne dem. Dersom det er sanger; syng med – det skaper stemning. Ble litt skuffet over gjestene i vårt bryllup, som bare mumlet seg gjennom.. 😉

    Men viktigst av alt: feire vennene deres og kos dere i godt selskap 🙂 Have a blast!

  3. Har dessverre vært i flere begravelser enn bryllup ;/ Åååh, har så lyst til å bli bedt i bryllup! Men det er lite med slikt i min vennekrets ute på bygda, så må nok vente noen år 🙂 Legg ut bilde av antrekk – og kos deg! 😀

  4. Jeg var i bryllup i fjor, men skal ikke i år dessverre..

    Mitt beste bryllupstips er å ikke drikke for mye alkohol, eller dukke opp i en svart eller hvit kjole 🙂

    1. det er faktisk et av mine regler, men nå frister det så utrolig mye å gå for en sort kjole i september:/

  5. jeg har vært i tre bryllup i år allerede 🙂 to av dem hadde jeg kurdisk , men på bryllupet til en av mine nærmeste venninner hadde jeg en lang tube kjole fra H&M i gammel pudder rosa farge, elsket kjolen, men nå skal jeg jo i bryllup igjen i september, så jeg er også på kjole jakt, det frister veldig å gå for svart men jeg vil helst ha andre farger,, noen forslag?

    1. og mine bryllups tips er, ta med ekstra hæler og strømper, du vet aldri når en ulykke inntreffer, smile masse få tid med brudeparet, skrive på gjesteboken (sånn at du ikke angrer i etterkant) ta bilder, men ikke bli en paparazzi, sist men ikke minst smil masse og kos deg 🙂

Legg igjen en kommentar

