Vacaciones

Kilde: We❤it 

Nå kan jeg endelig puste lettet ut, jeg har hatt ferie fra studiene siden fredag, men nå har jeg altså ferie fra Bystyret også. Jeg har selvsagt litt å gjøre likevel, typisk meg, men jeg har offisielt sommerferie. Skal nok bruke en del tid på valgkamp, men det er jo det kjekkeste med å drive politikk. I tillegg skal jeg kjøpe meg nye bøker, lese det nye Costume som kom i dag og jeg skal faktisk lese på båtlappen, gleder meg! 

PS: Jeg etterlyser solen som plutselig ble borte igjen…

10 comments

  1. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

