Mimring

I dag reiste fine Cathrine tilbake til New York og jeg gleder meg til å følge henne i byen som aldri sover. Jeg oppdaget bloggen hennes i høst da hun bodde der, og har fulgt henne siden. I dag har Cathrine en av Norges mest populære blogger og for litt siden joinet hun Modette sammen med en rekke andre norske bloggere. Med dette vil jeg ønske henne en god tur og et nytt og flott eventyr i New York.

Tenkte det var på sin plass å mimre litt, her fra den dagen jeg fikk postkort fra Cath in the city 

I går fikk jeg et postkort fra New York!

Og det var fra søteste Cath ❤ Utrolig koselig. Dere husker kanskje at jeg anbefalte bloggen hennes forrige uke på «Blogg verdt å besøke».

12 comments

  1. Koselig=) Hun har en del inspo hun ja! sv – OMG jeg glemte heeelt Rihanna, ennå det var henne jeg tenkte på i utgangspunktet – måtte forandre;)

  2. Er også fan av Catch, skjønn jente 🙂 Og så utrolig koselig med kort fra henne!! Blir spennende å følge henne i byen 🙂

  3. Så koselig 🙂 Jeg følger bloggen hennes jeg også, men fant den dessverre litt for sent så fikk ikke fulgt hun i New York. Men godt jeg fikk en nye sjanse nå.

Legg igjen en kommentar

