I’m here

På grunn av eksamensforberedelser og møte så måtte jeg ta en ufrivillig pause fra bloggen i går. I dag har dagen gått med til eksamen i Kjønn, kultur og samfunn. Vi har hatt en litt annerledes eksamen, hver og en skal ha en muntlig fremføring og deretter få spørsmål fra sensor, og det foran hele klassen. Det høres mye skumlere ut enn det egentlig er, og jeg føler det gikk fint med meg.

Nå er jeg i ekstase over at jeg har fri fra studiene og universitetet i denne omgang. På tirsdag har vi siste bystyremøte før sommeren.

Jeg gleder meg som en liten unge til ferie! 

Kilde: We❤it

 

11 comments

  1. Oi, for en spesiell form for eksamen. Hadde foretrukket det framfor den vi har i morgen. Skal møte opp og vi kan få spørsmål om hva som helst. Gratulerer med å være ferdig!

  2. Det blir nok herlig med ferie! 🙂
    – veterinæren prøver å gi Roy godbiter, men han lukter ikke på de engang.. Det gikk helt fint før, men etter at han fikk sånn chip i nakken (han fikk det ikke før han var et og et halvt år) så har det klikket helt for han. Den nålen er jo veldig tykk og gjorde nok veldig vondt, så han forbinder det stedet med smerte. 😦
    Han blir helt vill og klikker helt. Stakkars lille. Han får ikke akkurat protestert så veldig mye da, han veier jo bare 3 kilo. hehe 🙂

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

