Dear 16 year old me

Denne bør alle se!

13 comments

  1. Sterk kortfilm,men informativ. satt med tårer i øyene. viktig å ta vare på huden vår.
    SV;hehe,daså.. trodde det var noe magiske greier ettersom det var økologisk. hehe. da vet jeg det! Har faktisk spist vafler i dag:) takk for oppskriften for det:) greit å ha den for hånd!

  2. Føkk kreft! Skremmende.. Åååå håper det kommer bedre sunblocs! Sånne som lukter godt og ikke gjør deg grå i trynet. Skjønner godt at folk holder seg inne enn å ha på seg noe sånt. Blir rett og slett deppa av det. Og det stinker!

  3. Liker at etter at jeg har hatt frysninger i tre minutter, og nærmest er redd så bare «don’t be afraid» litt for sent 😛 hehe. Men utrolig bra video! Viktig budskap. Selv prøver jeg å være veldig flink til å bruke solkrem, men vet godt at jeg ikke var like flink til det før. Synd man ikke lærer slikt tidligere.

  4. Har sett denne jeg også! Den gjorde ganske stort inntrykk må jeg si, men jeg har ikke gått til det steget å tegne ned og ta bilder av alle føflekkene mine enda…

  5. En veldig viktig video ❤ ❤

    SV: 🙂 Jeg skal komme med ett innlegg om det 😉 Tro meg 😀 Hehehe.
    Talene kommer neppe på trykk her på bloggen, men kan jo skrive noe rundt det 😀

Legg igjen en kommentar

