Close to the end

Nå tar denne helgen straks slutt, den har vært full av latter, gode venner, kjærestetid og ikke minst nydelig vær og grilling. Vi har hatt valgkamp kickoff, feiret Musikkens dag og Verdens miljødag og er dermed offisielt i gang med å spre det glade budskap (i alle fall etter vår mening) så får vi håpe at mange blir overbevist fram mot valget i september. De økologiske vaflene var forresten farlig gode, det gjelder tomatene også, men de er jo litt sunnere. 

Her blir kandidatene fotografert

Nå skal jeg snart legge meg og lade opp til en ny uke, tror den blir slitsom og ikke fullt så fin som helgen har vært, men jeg kan trøste meg med at når den er over så har jeg i det minste ferie fra universitetet.

Ønsker uansett alle dere en flott uke!

15 comments

  1. Høres ut som du har hatt en super helg! Jeg har fremdeles jetlag og er absolutt ikke klar for å sove, hehe. Kl er jo bare 18.20 i NY nå:o

    Du får bare tenke på ferie, så skal du se at uken går fort. Pass på å ha noe å glede deg til hver dag:D

  2. Deilig at du har sommerferie snart 😀 Håper du får en kjempefin uke vennen ❤ Vi "snakkes" nok mange ganger i løpet av den 😛

  3. Uff, håper regnet ikke blir langvarig. Samtidig så er det litt greit å vite at man ikke kaster bort finværet når man må sitte å lese til eksamen. Gleder meg sånn til fredag!

  4. Høres ut som en fin dag, har du oppskrift på de økologiske vaflene? høres kjempe gode ut:) håper du også får en kjempe fin uke!
    SV;Har så lyst å dra ditt:) Egypt virker spennende:)

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

