Lørdagsgodt

Kilde: We❤it 

Ønsker alle en flott lørdag!

19 comments

  1. Jeg har i hvert fall ikke sett noe på alle de markedene jeg har vært på. Og jeg hadde allerede kjøpt om jeg hadde funnet ;p Du var jo nettopp i London? Så du noe liknende?

  2. Håper du nyter lørdagen du også. Jeg skal ha innflytnings og bursdagsfest i dag så jeg stresser egentlig litt 😉

  3. Sv: Ja, det gjør veldig vondt. Forhåpentligvis vil savnet etter han forsvinne og heller bli fylt med herlige minner vi harh att igjennom årene! Han var en gammel mann på nesten 15 år, så han har levd et langt og godt liv 🙂 Alltid værst for de som sitter igjen !

Legg igjen en kommentar

