Lovely

Kilde: We❤it

Min lørdag:

Beste venninne

Sushi

(Masse) snop

Cuba Libre

Gjensyn med gamle venner

Dansing

Dere ser at jeg ikke nevner CL-finalen, den gikk jo ikke vår vei, men jeg kan innrømme at det beste laget vant (..og Barca er faktisk ikke det verste laget å tape mot). Det la uansett ikke en demper på en superfin kveld. Nå gleder jeg meg bare til min bedre halvdel skal komme hjem fra utdrikningslaget/hyttetur. Det er litt godt å kjenne en brusende følelse når vi har vært borte fra hverandre, selv om det bare har vært et døgn.

16 comments

  1. Hørtes ut som en koselig lørdag 🙂

    United var virkelig ikke i nærheten av å være like gode som Barca, dessverre. De vant fortjent! 🙂

  2. åå, hørtes kos ut:)
    Jeg liker ikke en gang fotball jeg så ble lite CL på meg:p haha, mannebeinet var imidlertid i ekstase da Barca vant! haha!

  3. Hørtes ut som en oppskrift på en svært god kveld! 🙂 Håper du koste deg! ❤ Og kos deg med din kjære; ingenting er så herlig som å kjenne at man virkelig har savnet noen, også det å treffes igjen, omså det bare var snakk om et døgn borte fra hverandre. Savn er savn!

Legg igjen en kommentar

