Hæla i taket!

Jeg blir glad hver gang jeg kjøper et nytt skopar, for det er faktisk ikke så ofte jeg gjør det. Jeg kan kjøpe på impuls, men da er det fordi jeg faller pladask, og det er ikke ofte. Så jeg kan si at hver og ett av mine skopar er skatter for meg, og jeg pleier å ha dem i ganske mange år.

I dag fikk jeg endelig hentet skoene fra Nelly, jeg lover at dette er siste gangen jeg maser om dem. Dette er siste gangen jeg poster et bilde av dem med mindre jeg poster et antrekk med dem. For en god følelse å få nye sko i posten og at de passer perfekt! 

Det er liksom ikke så mye som skjer bortsett fra eksamenslesing denne uken, så vi får se hvor mye jeg får blogget, men noe blir det uansett. 

27 comments

  1. De har jeg planer om å bestille så fort jeg har penger igjen også (hermer litt, haha)! De er nydelige!
    Er de normale i størrelsen? Jeg bruker typ 38, men hender jeg må ha 39 på sko fra nelly om de er små i størrelsen…TIps?

  2. Syyyyke! Du må legge ut et helt antrekk en gang ja;) Klarer ikke å gå med hæler omtren lengre jeg, så sliter med å finne hva jeg skal ha på av og til siden alt jeg har er så likt..

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

