Just another wonderful day

Husker dere dette antrekket? Kjolen er fra H&M og den ble bestilt for 1 uke siden og det tok ikke mange dager før den hang i trygt i skapet mitt. Samtidig var jeg inne og siklet på skoene som er fra nelly.com, og i går tikket det inn en sms fra posten hvor det stod at skoene var klare til henting, men som dere vet var dagen fullbooket så jeg må nok vente til i morgen før jeg får prøvd dem på.

Kilde: Nelly

Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for 70-tallets trender, og disse platåskoene gir meg litt flowerpower wibes.

Hva syns dere om denne skotrenden?

Må forresten få lov å juble over at Manchester United endelig mottok ligatrofeet nummer 19. Vi feiret det beste laget i Premier League med (tilnærmet) røde vafler.

Kilde: db

17 comments

  1. Ooh, fine sko!

    Svar: Ja, hun har en helt utrolig stemme! Og så er hun så lita og søt, du forventer ikke at DEN stemmen skal komme ut når hun begynner å synge! Utrolig flink jente, og hun var MINST like bra live, om ikke bedre!

  2. Snakker vi United-fan? 😉 Hihi – jeg var så glad i dag, fikk frysninger når Vidic løftet trofeet! Oh yes!

    Elsker skoene forresten, vis dem på når du har fått dem:)

Legg igjen en kommentar

