The day after

I dag må det være lov å si at heldigvis er nasjonaldagen den 17. mai og ikke 18. mai, det har seriøst høljet ned i hele dag. I går var uansett en fin dag med familie, tog, venner og ikke minst sol og opphold, jeg som var så redd for at jeg måtte gjemme meg under paraplyen da jeg skulle gå i tog, heldigvis ble ikke det tilfellet. Håper alle hadde en fin nasjonaldag! 

I dag har jeg viet dagen til Norges Lover og drømt om sommerferie. 

Kilde: We❤it

Over til noe helt annet. Nå som det er en del folk som er innom bloggen, tenkte jeg at jeg kunne poste denne poll’en igjen, litt gøy å vite hva dere liker best her på bloggen. 

 

12 comments

  1. Hehe, ja det kan man si! Har høljet ned her i hele dag også. Og jeg som skulle ut å løpe! :/
    Godt å høre at du hadde en fin feiring i går 🙂

  2. Sv: Takk! ❤ Migrenen ga seg heldigvis og er litt mer opplagt nå : )

    Haha, jeg stemte på alle sammen jeg! Studerer jo statsvitenskap som bredde i år så politikk er interessant!

  3. Skikkelig møkkavær idag:( Heldigvis bedre nå! Lykke til med lesingen! Det er jammen godt å drømme seg bort av og til:-)

Legg igjen en kommentar

