Hipp Hipp Hurra!

Gratulerer med dagen!

Dette skal jeg ha på meg i dag, selv skulle jeg ønske jeg hadde en Valdresbunad i skapet, men for nå får dette holde. Skulle også gjerne hatt på meg de nye skoene fra Bianco, men jeg skal gå i tog så de får vente til en annen anledning. Snart skal finstasen på, vi skal spise 17. mai lunsj, jeg skal gå i folketoget sammen med resten av bystyret og resten av dagen tar vi som den kommer.

En ting er sikkert, vi skal kose oss.

Ønsker alle en flott nasjonaldag!

18 comments

  1. OOoh den var du sikkert fin i! Akkurat sånn stil jeg ser for meg deg i ja, og mørkeblå er virkelig din farge=) Håper du hadde en fin dag!

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 2 « la Mar

Legg igjen en kommentar

