Lørdagsgodt

Kilde: We❤it 

Ha en flott lørdag alle sammen!

15 comments

  1. Nammmm, tipper jeg skal unne meg selv noe supergodt i dag!! Om jeg ikke sparer meg til i morgen, skal i konfirmasjon i morgen – så da blir det nok mer enn nok kaker 😮 ❤

    Ha en fantastisk lørdag fine deg ❤

  2. Yum!!
    SV: Ja, veldig greie å gå med, faktisk! De gnager litt fremme der tåene stikker ut, men det gnager jo alltid litt med helt nye sko. De er jo fantastiske!! 😀 Ha en flott helg 🙂

  3. Nam!
    Ha en herlig lørdag sweetie! ❤
    Btw, antrekket jeg la ut i dag er fra i går. da var det varmt! Det er 20 grader nå, men det blåser surt og er ikke sol, så idag ble det litt mer klær.. 😦

  4. SV: Heisann, gratulerer!! 🙂 Det tar rundt 5-6 dager før de kommer, altså en liten stund å vente. Men definitivt verdt det 🙂 Kos deg med de nye skoene dine 😉

Legg igjen en kommentar

