Vila/Selected

Vi kom til Vila/Selected rett før kl 20, da var det allerede masse folk som var rundt i butikken og tittet, shoppet og ventet spent på showet. Etter litt kaotisk og uorganisert atmosfære startet endelig showet. Vi satt på VIP plassene så jeg har egentlig bare fått med overkroppen til dem på catwalken, kan heller ikke skryte så mye av bildekvaliteten, men her får dere noen få smakebiter av showet. 

Fine Stine Terese sang Adeles Rolling in the deep for oss, noen kjenner henne kanskje igjen fra X-factor, en jente med masse talent som slo hele forsamlingen i bakken med sin vakre og kraftfulle stemme. 

Vi dro litt tidlig så vi fikk bare sett motevisningen, men gleder oss til jentene på Vila/Selected arrangerer nytt show i en annen anledning. 

Jeg er glad for at jeg endelig fikk brukt den fine clutchen min fra Asos.

8 comments

  1. hei:) Nå kom jeg endelig inn på bloggen din igjen etter mye venting. Det virker som det er noe feil med wordpress? kan det stemme? har ikke kommet inn her på et par dager hvertfall.

    takk for koselig kommentar:) Tiden går fort! hehe.

    clutchen var kjempefin:)

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

