Vinneren er..

.. Isabelle, den nydelige jenta bak bloggen neverendingstories. Jeg ble først kjent med henne gjennom den gamle bloggen hennes somethingfrench, da studerte hun mote i Paris. Nå er hun tilbake i Norge og har fått seg ny blogg som jeg anbefaler. 

Isabelle kjøpte sin drømmeveske i Paris

Den egentlige vinneren er jo meg, jeg som er så heldig å ha dere fantastiske lesere. Jeg fikk mange gode tilbakemeldinger, og de skal jeg ta med meg videre. Skulle virkelig ønske at jeg kunne kåre dere alle til vinnere, men det har jeg desverre ikke råd til. Det var vanskelig nok å velge enn vinner, så jeg måtte nok en gang ty til random.org. Nok en gang tusen takk for alle dere som deltok, og gøy at folk uten blogg er med!

7 comments

  1. Svarer deg her óg jeg. Pulsklokken kjøpte jeg på G-Sport, og nå som jeg har brukt den noen ganger så kan jeg med sikkerhet si at jeg er fornøyd med kjøpet! Var på sykkeltur og skulle til å gå av sykkelen for å gå opp resten av en bakke… Men så tittet jeg på pulsklokken og så at jeg faktisk hadde en del til å gi, så da var det bare å bite tenna sammen og trå på! Og det gikk! Så det er en ganske motiverende sak.

Legg igjen en kommentar

