My page

God morgen! Nå er jeg ferdig med alle spørsmålene fra spørsmålsrunden, men er det fortsatt noe dere lurer på/har lyst at jeg skal skrive om, så er det bare til å legge igjen en kommentar. Jeg syns det er utrolig gøy å få tilbakemelding fra dere, og jeg setter stor pris på alle de fine ordene dere legger igjen. Jeg har hatt det utrolig travelt de siste ukene og har ikke hatt sjansen til å svare på alle kommentarene eller til å besøke bloggene til nye som har vært innom, men det skal jeg prøve å få gjort i løpet av dagen. 

I går fikk jeg meg en side på facebook hvor folk kan følge meg fram mot valget. Dere må gjerne «LIKE» siden min hvis dere vil, klikk på bildet for å komme til siden. 

PS: Jeg legger ut konkurransen senere i dag!

Ha en fin dag alle sammen 

10 comments

  1. Der vettu, der likte jeg deg ^^ Men det er jo ikke noe nytt hehe 🙂

    Sv/ Awe så søt du er ^^ Og du vet jo at jeg liker din blogg og, minst like godt! 😀

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

