Fashion & beauty

Har du et favorittplagg?

Vanskelig spørsmål. Sist jeg hadde spørsmålsrunde hadde jeg en Filippa K kjole, en genser fra by Malene Birger og en kjole fra Mexx, og jeg er fortsatt veldig glad i de plaggene, men jeg har fått mye fint siden det. I vinter hadde jeg to favoritt gensere, en fra Samsø & Samsø og en fra Whyred, nå tror jeg at min stripete genser fra Lindex og en blå vårjakke fra Monki, som dere har sett litt av i det siste, er store favoritter. Men vi får se, det er noen H&M pakker som er på vei, kanskje de inneholder nye favoritter.

Favorittfarge på klær?

Det må bli sort, eller jeg elsker klær i de fleste farger, men sort er på en måte en base som en alltid kan stole på. Selv om noen kanskje mener at jeg burde sagt grått, jeg har en del gråe klær, men hva kombinerer jeg det med? Jo sort.

Favorittparfyme?

Daisy by Marc Jacobs og DKNY Be Delicious Fresh Blossom er mine absolutte favoritter! Jeg har også andre gode parfymer, men disse elsker jeg bitte litt mer.

Favoritt hudpleie, sminke og hårpleie?

For øyeblikket er jeg utrolig glad i øyenkremen min fra Clinique. Den heter All about eyes, og den er utrolig god og skånsom mot huden rundt øynene. Ellers må jeg si at etter å ha brukt Dermalogica Essential Cleansing Solution en liten stund så gleder jeg meg til å prøve andre Dermalogica produkter som er på vei i posten.

Favorittsminke må være mascara, og min er fra YSL og heter Volume Effet Faux Cils. Hvis jeg skal være så sminkefri som mulig, så må jeg likevel ha litt mascara for å markere øynene.

Håret mitt er veldig krøllete og dermed kan det lett blir tørt og krusete, men siden jeg er så glad i det så pleier jeg det med Joico K-Pak Intense Hydrator Treatment 1 til 2 ganger i uken og så har jeg alltid litt BioSilk Silk Therapy i håret for å beskytte det og for å holde det mykt og glansfullt.


13 comments

  1. SV; jeg har hatt lyst på det lenge og hørt veldig mye bra om det. Jeg har bare prøvd den letteste typen, men fikk til og med blåmerker og gangsperr av den, så tror det gjør mer enn godt!

  2. Åh, den glassfigurelefanten på det ene bildet der var jo helt fantastisk! 😀 HVOR, HVOR, HVOR har du fått tak i den??? 🙂

Legg igjen en kommentar

