Early morning

Det ble en sen kveld i går, og i dag ringte alarmen kl 0630, jeg er litt trøtt kan du si. Det ble en travel ettermiddag i går, det er ikke bare bare å være minister. Fra Kristin kom til Stavanger så var det en avtale etter den andre, jeg og Marcela fungerte litt som verter og sjåfører. Kvelden endte med et inspirerende møte på Sola Kulturhus hvor mange engasjerte SVere og andre hadde tatt turen.

Jeg fikk sneket meg til et bilde med fru Halvorsen

Kvelden var ikke over for min del, og jeg kom meg ikke inn døren før jeg og min kjære dro til noen venner for å se fotballkamp mellom Manchester og Chelsea. Det beste laget vant, og jeg sovnet tilfreds etter en lang dag.

Senere får dere et innblikk i mine favoritter innen mote- og kosmetikkverden, stay tuned!

PS: Tusen takk for så masse fin tilbakemelding i det siste! Dere er best! Jeg har hatt det så travelt at jeg ikke har fått tid til å svare på kommentarer og slikt, men skal gjøre det så fort denne uken er over.

18 comments

  1. aw, så skjønn du er. Jeg håper jeg har litt å komme med fremover, for jeg liker jo å skrive. Det er bare motivasjonen det kommer an på.

    Stilig at du fikk bilde med henne da. Og du fortjener all den fine tilbakemeldingen du får:)

  2. Av og til er det like greit å være opptatt, så slipper man å ha dårlig samvittighet for å ikke ha gjort noe som helst… :p

  3. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

