Busy bee

Nå er frokosten inntatt og jeg skal snart ut på tur med Chaplin. Etterpå blir det trening og nå har jeg fått laget meg en gøy spilleliste. Kom gjerne med forslag til gode treningslåter, min liste består av disse jentene:

Shakira, Rihanna, Beyonce, M.I.A. & Santigold

Senere skal jeg og ordførerkandidaten vår, Marcela Molina, møte Kristin Halvorsen som er på besøk her i Rogaland. Det kan forresten du og hvis du bor i nærheten, kom på åpent møte med Kristin Halvorsen på Sola Kulturhus, kl 1830.

11 comments

  1. SV: Ja, det er virkelig på tide dette altså. Tror ikke ord kan uttrykke hvor lykkelig jeg er over dette. Noah har kjempe mot pelsoppdrett i 20 år og nå gir det endelig resultater. 😀

  2. SV: Jeg hadde håpet at vi i 2011 var ferdig med kvinnediskriminering, men så feil kan en ta. Slike holdninger har ingenting i samfunnet og gjøre.

  3. Så spennende:) greit å mange «jern i ilden».:)
    SV;Nej,det er ikke noe morsomt med mareritt. Takk for lykke ønskingen! gikk eller føler at det gikk et hakk bedre denne gangen.

  4. Jeg beundrer deg som er så flink til å oppdatere bloggen din:) Jeg skal prøve å gjøre en bedre innsats fremover.

    Når jeg løper blir jeg spesielt motivert av live your life med rihanna og T.I. Vet ikke helt hvorfor, hehe.

Legg igjen en kommentar

