Lørdagsgodt

I dag serveres lørdagsgodtet av min venninne Vanja og meg. I går kveld hadde vi fredagsklubb og siden det var så lenge siden klubben var samlet så måtte vi gjøre litt stas på den med noen herlige sjokoladecupcakes med rosa topping som falt i smak hos (nesten) alle.

Solen skinner for fullt i Stavanger, og det har vi utnyttet til de grader. Jeg ble vekket av en fin kjæreste som overrasket meg med en herlig frokost, senere dro vi ut på en lang sykkeltur langs Hafrsfjorden. Da vi kom hjem var det selvsagt en annen liten fyr som var ivrig på å komme seg ut, så vi tok selvsagt en lang tur med Chaplin også. Vi kjørte til Sørmarka i Stavanger og gikk tur i et område hvor hundene kan løpe fritt, det var utrolig gøy og vi hilste på mange kjekke firebente og tobente. Nå sitter vi og nyter at Manchester leder mot Fullham mens vi drikker smoothie. Nå gjenstår bursdagsmiddag og kake hos foreldrene mine, det skal bli godt!

Håper dere har en like fin lørdag, og at solen har vært på besøk hos dere og!


9 comments

  1. De muffinsene så kjempe gode ut:)namnam:) høres ut som en fin fin dag! vært nydelig vær her jeg bor også idag!
    SV;:D Så fint ! Bursdagsmiddager m/kaker er alltid koselig !

  2. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

