Cleaning out my closet

Solen, selskapet og livet generelt. Jeg merker faktisk at noe forandrer seg i meg selv og i omgivelsene når det går mot varmere og lysere tider. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg faktisk har blitt veldig glad i vinteren de siste årene, jeg setter pris på snøen, vintermote, skiturer og innekos, men det kommer alltid til et punkt hvor jeg lengter etter lange kvelder, grilling, lettere klær, sol og alt som hører våre og sommeren til.

Solen er i alle fall tilstede, nå er det bare temperaturen som mangler. Jeg har ryddet i garderoben, fylt en svart sekk med klær som skal til Fretex, med andre ord har jeg laget plass til nye klær. Jeg skal bli mye flinkere til å holde orden i garderoben, jeg har vært altfor flink til å ta vare på masse klær som jeg ikke bruker en gang. Heldigvis har jeg blitt mye flinkere til å være selektiv, nesten kresen, når det kommer til shopping, så det er ikke slik at jeg kjøper klær som aldri kommer til å bli brukt. Dermed føler jeg at jeg kan unne meg litt dyrere klær uten at jeg blir blakk, samtidig setter jeg stor pris på hva de rimeligere kjedene har å by på til tider.

Denne sesongen syns jeg H&M har slått på stortrommen, jeg bestilte noen klær fra nettet, og fikk dem forrige uke. Jeg bestilte blant annet den hvite blusen med sløyfe som mange av dere likte fra innlegget under. Jeg er superfornøyd med klærne, ikke er de bare fine, men stoffet er upåklagelig. Katalogen som fulgte med pakken var også full av herlige vår/sommernyheter, så jeg anbefaler dere til å ta en titt. Og de som leser en og annen blogg har sikkert fått med seg at H&M slipper Conscious Collection 14. april, en kolleksjon full av sommerlig og feminine plagg. Har forresten også hørt rykter om at Monki også har masse fint.

20 comments

  1. H&M har så mye fint til våren! Dessverre er det meste alt for søtt og lyst i fargene for min smak. Sånn går det når man er litt for glad i svart og androgynt :/

    Derimot tror jeg du blir smahsing i alt på bildene over, håper vi får se bilder 😀

  2. Synes alltid det er så gøy å rydde opp i skapet, jeg 😀 Liker å organisere, få en oversikt over hva jeg har og hva som må kjøpes inn for sesongen! Vel, ihvertfall var det sånn før jeg ble student. Nå trenger jeg egentlig ikke rydde i skapet, sikker på at jeg aldri har hatt så lite klær som nå. Haha. Blir en sårt etterlengtet shoppingrunde når skattepenger og sånt kommer 😀 Masse fine klær forresten!

  3. Vårvårvår! Jeg er ingen vinterperson, men heller ikke for mye sommer. Jeg er nok høst.. Trodde det skulle komme så mange spreke farger til våren jeg, men synes det bare er pastell i år også 😦 Hehe følte meg med et litt trist her. Selv om jeg gleder meg til å kunne pynte meg litt mer mot våren

  4. Gleder meg til conscious collection kommer ut, men har faktisk sett ett par plagg allerede i butikkene selv om den liksom ikke skal komme ut før 14. April.

  5. Gleder meg til våren kommer fullt! Det begynte å snø igjen idag der jeg bor. :S men det er nok lurt rydde i skapene,og gi det som ikke brukes igjen til fretex. skal nok gjøre det jeg også:)
    SV;Så utrolig bra!:) hehe. the big bang theory er min favoritt komiserie,ved siden av friends 🙂
    men det blir nok ikke noe videre men han fyren jeg har datet,han følte ikke at kjemien stemte helt. men han ville være venner da.

  6. SV: Jeg har faktisk ingen dyre merker når det kommer til vesker, men ett fåtall av de som har gått dukken 🙂 De har holdt i flere år.. Men det dyre har nok ofte bedre kvalitet, men ikke alltid.. Dyrt betyr ikke nødvendigvis kvalitet 🙂

  7. Mye fint!
    Deilig å rydde skapet skikkelig. gjorde det samme selv i går, og ble såå fornøyd med mye plass. Inntil jeg kom på at jeg har to store, stappfulle skittentøyskurver….
    Men h&m har mye pent nå, bestilte litt derfra i stad, men det skulle jeg da altså kanskje ikke gjort..

  8. Utrolig mye lekkert – en ting er sikkert, og det er at jeg elsker trendene som kommer til sommeren! ❤
    Ønsker deg en god helg, søte du 🙂 Beklager at jeg er så lav på både bloggfronten og kommentarfronten, men motivasjonen er helt i bunn!

  9. SV;Jeg vet:( den dumme vinteren kan holde seg tilbake synes jeg da! Det er dumt at det ikke ble noe, jeg håper det er noen er der ute som passer meg. friends er jo best,elsker den serien. gjør ikke noe at tv2 har mer eller mindre sent alle sesongene reprise 6-7 ganger nå siden den sluttet i 2004. kan hende jeg regner feil ,men det har aldri vært noe annet enn friends kl.17.00-17.30 de siste par årene:P

Legg igjen en kommentar

