Nas!

I går var jeg på Nas konsert, jeg kan ikke si annet enn FANTASTISK! Jeg elsker at Stavanger får besøk av noen av de beste hip hop artistene i verden, men så har det seg slik at noen i denne byen jobber for å få det til, takk til dere! Gårsdagen var altså perfekt, og siden jeg endelig er 25 år kan jeg være vergen til lillebror slik at han får med seg disse store artistene. Her er et par filmer, jeg vet at det ikke er så herlig lyd på liveopptak med iPhonen, men det er verdt det.


16 comments

  1. Gøy med konsert:-) skulle ønske det kom flere store rockere til vår lille by også. Har vert noen, feks rått og råde, men ellers stikker de (og jeg etter!) stort sett til Oslo el Bergen.. 😉

  2. Herlig!! Gleder meg til å flytte ned altså. Her kommer det jo aldri noen jeg har hørt om, kjipern for jeg liker jo egentlig å gå på konsert. Hehe! Må du være 25 for å være verge altså?

  3. Ser ut som det va en vellykket kveld! Vi er heldige som har hatt så mange profilerte artister på besøk her i Stavanger:-)

  4. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

