Vår

Haha, ja nok et innlegg om våren.. Fine Renate har en konkurranse, og den handler jo selvsagt om våren. Desverre våknet vi med sludd og regn utenfor vinduet, men da er det bare en ting å gjøre, drømme om bedre vær.

Vår for meg er

Å kunne sette seg på en benk og nyte været mens en går en lang søndagstur

Pakke en piknik-kurv og et teppe og nyte at sommeren er rett rundt hjørnet

Begynne å ta med kameraet over alt

Spise den første isen uten å fryse

At tivoliet kommer til byen

Ta den første turen ut på jærstrendene

Egentlig er våren den tiden jeg elsker å gjøre alt jeg gjør om sommeren, det er bare at jeg ikke greier å vente.

19 comments

  1. Herlig innlegg! Gleder meg til våren inntar byen skikkelig og solen varmer, den kan gjerne varme meg i sommerlige klær på jærstrendene, ved brygga vårs, i båten, i vågen.. Gjerne på Hansen hjørnet eller bare på en benk et sted<3

Legg igjen en kommentar

