I ❤ Your Blog

For noen dager siden mottok jeg en bloggaward/utfordring fra fine Tonje, og i dag mottok jeg en så og si identisk utfordring fra fine Maria så jeg bare slår dem sammen.

Reglene er slik:
– Link til den som ga deg utfordringen/awarden

– Besvar spørsmålene
– Gi utfordringen/awarden videre til ti bloggere

Hvorfor startet du å blogge?
Jeg startet bloggen for å kunne «holde på med» flere av tingene jeg liker. Som for eksempel mote, musikk, film, skriving osv. Jeg har en travel hverdag som samboer, hundemamma, venninne, student og folkevalgt, så da ville jeg ha en plass hvor jeg kunne skrive om hva jeg ville. Og selvsagt fordi jeg har et eksponeringsbehov, neida, jo, nei, men bloggen er en fin måte å være synlig på egne premisser, siden jeg faktisk er en offentlig person som folkevalgt. På bloggen min kan folk bli bedre kjent med meg og se at jeg er en helt vanlig jente.

Hvilke blogger følger du?
Veldig mange, jeg liker å følge de som er innom her ofte, det er så koselig å føle at en blir kjent med personer ved å følge hverandre og kommunisere gjennom bloggen.  Ellers følger jeg noen av de større bloggene her i landet.

Favoritt make-up merke?
Jeg må vel si at jeg er glad i YSL

Ditt MÅ-ha-makeup produkt?

Det må være mascara, jeg føler meg naken uten.

Favorittklesmerke?

Hmmm veldig vanskelig, det er liksom ikke et fast merke jeg går etter, men helst plaggene. Syns Acne, By Malene Birger og H&M har mye fint.
Favorittfarge?
Lilla!

Parfyme?
Da må jeg si to stk, DKNY be Delicious Fresh Blossom og Marc Jacobs Daisy.

Favorittfilm?
I dag må jeg si Letters to Juliet hahaha, siden jeg så den i går og likte den veldig godt. Ellers er jeg glad i Rocky-filmene og Gudfaren-filmene, de har vært favoritter siden jeg var liten.

Hvilke land vil du besøke og hvorfor?

Colombia så klart og Cuba, jeg har også veldig lyst til å dra til Costa Rica.

Favoritt TV-serie?

Gossip Girl og SATC tror jeg..

Hva er ditt favorittilbehør?

Smykker, helt klart. Men elsker ringer og ørepynt også. Nei! Vesker

Still det siste spørsmålet selv:  Når kommer video med svar på spm-runden?
Så snart den er ferdig, trenger teknisk assistanse

Utfordringen er sendt til:
SynnøveMira SandraKamilla KLuna AnetteCarina CharlotteVedis KristineTonjeOmanaTitti og Cathrine

14 comments

  1. Gøy gøy:)
    Jeg skal få svart på den om ikke lenge;) Putter den muligens i samme innlegg som videosvarene på spørsmålsrunden min etterhvert! 🙂

  2. Herlige svar 🙂 Den utfordringen her har jeg tatt også 🙂 Søt 😀

    SV: Ja det er det jeg tenker også 😛 Hahaha. Veldig nedtur når man skal på do. Body er fint å se på, men stopper for meg der 😛

Legg igjen en kommentar

