Its friday I’m in love

Gårsdagens bursdagsbarn logrer med halen og sender en nuss til alle dere for mange fine bursdagshilsner! Han drar virkelig lesere, men det er ikke så rart så søt som han er. Vi koste oss med fine turer, han fikk en liten hundekake og nye bein å bite i.

Ellers må jeg si at jeg trodde våren var kommet til Stavanger, men så bestemte vinteren seg for å komme tilbake. Vi får håpe det er på en snarvisitt og at våren kommer tilbake for fullt.

I mens må dere virkelig se denne, jeg er forelsket

15 comments

  1. Såå fin vennen din er, håper han hadde en fin dag:D Veldig lyst til Stavanger nå, er så utrolig lenge siden jeg har vært der nå! Er det der du er oppvokst også?

  2. Det var til stor skuffelse at jeg oppdaget snøen dale ned fra himmelen utenfor jobbvinduet. Jeg som trodde at våren var i ferd med å glimte til, men så feil kan en altså ta. Får vel slite litt med den snøen en stund til da.

    Godt at Chaplin hadde en fin bursdag da 🙂

  3. Meget deprimerende med snø idag assa, men det har heldigvis sluttet å snø i Oslo nå. Håper det betyr at dette var siste snøfall for i år!

    SV: Takk 🙂 Moro med forandring 😀

Legg igjen en kommentar

