Folderinas

Nå har jeg lovet kjæresten at han ikke trenger å frykte de kveldene jeg tar på meg heels, jeg skal aldri mer klage over vonde føtter for jeg har nemlig kjøpt meg noe som skal avverge slike situasjoner.

Redningen er her:

Da jeg var i Oslo forrige uke gikk jeg forbi en butikk som heter ShoeBar, jeg visste jeg hadde hørt om den før, og da kom jeg på det, det er jo der de har Folderinas! En sammenleggbar ballerinasko som en kan ha med seg over alt. Oppi den lille posen som dere ser over ligger to foldede ballerinas som skal redde føttene mine fra enhver smertefull aften på byen.

Ikke nok med at skoene er små og en kan putte dem oppi så og si hvilken som helst partyclutch, men de er veldig behagelige også. Den kjekke jenten som stod bak kassen kunne også fortelle meg at det ville komme flere modeller og farger etterhvert, så jeg venter i spenning.

Kan uansett anbefale alle å ta en tur innom ShoeBar, de har mye fint både til han og henne, de serverer kaffe og de har verdens koseligste betjening. Butikken ligger i Torggata i Oslo, men de shipper faktisk til hele verden. Klikk på bildet under for å komme til webshoppen deres.

26 comments

  1. Genialt egentlig. Trenger så innmari et par sko som går i veska. Jeg holder bare ut så og så lenge på høye hæler i løpet av en kveld.

  2. SÅ genialt:) Slike må jeg også skaffe meg:) Hihi Jeg har alltid med meg ekstrasko om jeg har ekstreme hæler, men har alltid tenkt det er så stress siden jeg må ha en ekstra stor veske til å stappe de nedi. Vanlige balerinasko blir jo ødelagte av å drive å brette på de:p

  3. wow,stilig da=) kjekt å ha da:)
    SV;Det hadde vært det,ha et sted å «rømme» til hvis man vil ha fri fra virkeligheten:)
    //takk luisa=) håper du får en fin dag også!

  4. Oi, sånne ballerinasko må jeg også anskaffe meg 🙂 kjekt å ha når man er ute på byen med altfor høye og ikke fullt så behagelige pumps..

  5. Så utrolig genialt! Tror nok jeg hadde trengt noen sånne, jeg har en tendens til å ta på meg de vakreste høye hælene mine på byen uten noe reserve i veska..
    Og de var jo kjempesøte 😀

  6. Jeg er av typen som får vondt av å gå med både hæler og uten. Hæler mest fordi jeg ikke kan å gå md det, og uten fordi det er vondt å gå på flatt unnerlag:P Fikk akkurat laget meg spesialsåler til mine føtter, men vet ikke helt hvilke sko som er best for meg..

  7. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

