GULL

 

kilde: vg.no

Da Therese Johaug gikk i mål greide jeg ikke å si et ord, ikke et jublende «JA!» en gang, jeg knakk sammen og bare gråt. Klumpen i halsen hadde presset på de siste km. Et fantastisk løp av en fantastisk jente! Dette fortjener Therese som har jobbet så hardt. Stemningen er nok like magisk i Dalsbygda som i Holmenkollen, og nå gleder jeg meg til å se medaljeseremonien senere i kveld.

Visste dere forresten at Chaplin er fra Dalsbygda? Det er han nemlig. Første gang jeg var der var i påsken i fjor, og bare noen uker etterpå var vi plutselig på vei opp til Dalsbygda igjen for å hente hjem et lite nurk. Og det er nok ikke altfor lenge til vi skal opp dit igjen, familien til min kjæreste har nemlig hytte i Dalsbygda så vi har et sterkt bånd til bygda.

29 comments

  1. // Takk, du er så koselig 🙂

    Bare helt fantastisk prestasjon av Therese Johaug! Må innrømme at jeg fikk en klump i halsen og noen tårer i øyekroken. Endelig var det hennes tur 🙂

  2. SV;Fint å høre, det er viktig tema som bør komme frem,og jeg synes det er utrolig fint at folk skriver om det på bloggene sine. Skal lese innlegget du linket til meg i kommentaren din=)

  3. Sv: Hullet var ganske intakt, så jeg trengte ikke å stikke gjennom så mye 🙂 Men første gangen var det sykt ondt. Tåler det når man er 16 og har veldig lyst på hull overalt 😉

    Aah, det var skikkelig gøy å se!!

  4. Ble nok noen tårer her både i går og i dag.. Når det gjelder frokostblandingen så tok jeg bare sammen de ulike kornene jeg hadde i huset (type havregryn, solsikkekjerner, linfrø osv), og tok litt honning og kanel oppå. Tok det i ovnen i 15 min 😉

  5. Tilbaketråkk: 2011 vol. 1 « la Mar

Legg igjen en kommentar

