We ❤ it

Det er mange av dere som sier at jeg har så mange fine bilder på bloggen, og jeg sier meg faktisk enig i det. Jeg skulle ønske jeg hadde tatt alle bildene selv, men det har jeg ikke. De fleste bildene finner jeg på We ❤ it, det er en fantastisk side hvor det legges ut nydelige bilder, ulempen med siden er at det så og si er umulig å vite hvem som virkelig har tatt bildet, laget det eller redigert det. Klikk på ikonet over så kommer du til min brukerprofil på We ❤ it, der kan dere se alle bildene jeg liker. Dere kan også følge dem dere vil ved å trykke på follow.

10 comments

  1. SV;hehe,morsomt å høre. De fleste jeg kjenner har sånn også,og når jeg tidligere har blogget og nevnt den boka har folk flest kommentert at de har også den hjemme:)
    Anbefaler å prøve den kaken,elsker eplekaker:D

Legg igjen en kommentar

