Coming up

Som regel tar jeg det meste på sparket her på bloggen, men akkurat nå har jeg flere innlegg som venter på å bli laget. Det er ikke en lang liste, men hvis det er flere ting dere ønsker at jeg skal skrive om så er dette tiden til å komme med ønsker.

Kilde: Weheartit

Svar på spørsmålsrunde:

I løpet av helgen satser jeg på at jeg får filmet meg selv, mens jeg svarer. Haha, dere aner ikke hvor mye jeg gruer meg. Jeg vil gjøre filmen litt mer «proff» enn at jeg sitter foran Mac’en og snakker til dere, derfor tar det litt tid.

Make up:

Noen ganger er det litt utfordrende å finne den perfekte sminken til mørke jenter her i Norge. Jeg har fått noen forespørsler om jeg kan vise hvilken sminke jeg bruker, så jeg skal lage et innlegg med produktene og fargene jeg bruker.

Chaplin:

Flere har spurt om Chaplin, hva slags rase osv. Så jeg tenkte jeg skulle fortelle litt mer om han og generelt om hundehold og valpetrening. Og selvsagt vise flere bilder av han.

iPhone apps:

Jeg har lastet ned noen apps til iPhonen som jeg gjerne vil dele med dere. Jeg har ikke iPhonen min full av apps, men noen kvalitetsapps føler jeg at jeg har funnet. Dette innlegget kommer veldig snart.

10 comments

Legg igjen en kommentar

