Debut

I dag skal jeg for første gang stille som SV sin representant i Kommunalstyret for byutvikling og utrolig nok så gleder jeg meg bare. Sakslista var ikke den aller verste og jeg får være med på befaring, så det blir en lærrerik dag. Så det er altså grunnen til at jeg ikke får tid til å blogge så mye mer før i kveld. Og jeg kan fortelle dere at Chaplin er blitt mye bedre i foten, allerede i går kveld brukte han den vanlig, til og med uten å halte.

Husker dere forresten det fine smykket jeg vant hos Denoto?

Nå kan dere vinne et smykke fra kolleksjonen selv, jeg kan sikkert telle minst ti blogger som har vært så heldige å få dele ut et til sine lesere, blant annet Synnøve som har en konkurranse gående akkurat nå. Klikk på bildet og delta!

Ha en fin dag alle sammen!

10 comments

Legg igjen en kommentar

