Puppy love

Det ble ikke noe UiS på meg i dag. Min stakkars lille Chaplin greide å vri/forstue sin høyre bak-labb på en eller annen måte, så det ble heller en tur til veterinæren med både bedøvelse og røntgen på kjøpet. Det var heldigvis ikke noe brudd, så vi satser på at han er fin igjen om noen dager. Nå ligger han fortsatt og sover stakkar. Den lille krabaten er en så stor del av livet vårt, nå får vi bare ha noen rolige dager og håpe at han slipper å hinke så altfor lenge.

 

Meg og Chaplin i fjor sommer, tenk om 2 uker fyller han 1 år ❤

 

16 comments

  1. uff, stakkars – god bedring til Chaplin!
    Høie gikkjo gjennom mesteparten av eksamensoppgaven i går, så du gikk ikke egentlig glipp av noe der.

  2. Huffda, stakkars liten!

    \\ Hotellet var booket fordi mamma skulle komme hit, men så kom hun ikke før søndag og da stod det tomt 🙂
    Jeg liker meg i Stavanger, men er veldig klar for å flytte også, Spania frister en del mer, hehe 🙂

Legg igjen en kommentar

