News

Det skulle være en rolig helg, men det ble litt hektisk likevel. Noen veldig nær oss ligger på sykehuset så dagene er smårare, og i natt sov vi ikke hjemme. Derfor har det vært litt labert her kjære Carina Charlotte, søta som påpekte at det ikke har vært yppig oppdatering her på La Mar. Jeg kunne ha blogget fra iPhonen, men har rett og slett hatt andre ting å gjøre og å tenke på. Siden iPhone-kameraet var det eneste jeg hadde tilgjengelig i dag så tok jeg like gjerne et bilde av noe av det jeg hadde med meg.

Her er noen av mine London-skatter. Veska forelsket jeg meg i ved første øyekast, den fant jeg på Urban Outfitters. Jeg har lenge sett etter en slik veske, og jeg elsker den! Oppi veska mi har jeg det nyeste Costume, mitt favorittblad. Ellers har jeg nøklene mine som jeg har pimpet opp med bl.a. Love-nøkkelring i kjent Sex and the City stil (Accessorize), EOS-leppepomade (finnes overalt), søt drops-boks fra Dixie (Ting), Rouge Volupté nr 28 fra Yves Saint Laurent (Taxfree) og sist, men ikke minst min nye MBMJ lommebok (bursdagsgave fra lillebror og mamma).

Håper alle har hatt en fin helg og send gjerne varme tanker til oss ❤

24 comments

  1. Så fin veske ❤

    SV: 🙂 Ja liste er nok det beste. Gleder meg til onsdag når vi skal gå å plukke ut ting vi ønsker oss 😀

  2. uh,nydelig veske=) Har også lett etter sånn lenge, de har en ala sånn h&m,men ikke så «ren» stil for å si det sånn. litt mer baggy.
    Vet hvordan det er når en nær i familien ligger på sykehuset,er ikke noe morsomt. blir urolig. håper det går bra med vedkommende,sender gode klemmer til deg=)

Legg igjen en kommentar

